Šiais laikais socialiniuose tinkluose neįtikėtinai daug populiarumo susilaukia nuomonės formuotojai, daugeliui geriau žinomi kaip „influenceriai“. Daug sekėjų turinčių nuomonės formuotojų reklamuojamos įmonės susilaukia milžiniško srauto naujų lankytojų, tad į savo reklamos strategiją tikrai pravartu įtraukti šiuos būsimų klientų „užkalbėtojus“.
Jeigu pirkėjai neieško informacijos apie produktus patys, tikėtina, kad jie labiau pasitikės kito žmogaus patarimu nei akivaizdžia reklama. Mes sukursime tokią rinkodaros strategiją, kuri padės pasiekti tikslinę auditoriją ir ją „prisijaukinti“.
Mes pasirūpinsime, kad žymiausi Lietuvos socialinių tinklų „influenceriai“ perduotų žinią apie Jūsų įmonę, žinutę ir siūlomus produktus ar paslaugas.