loader

BANERIŲ KŪRIMAS

Kaip atkreipti potencialių klientų dėmesį?

PASIKALBAM
BANERIŲ KŪRIMAS

Banerių kūrimas Google vaizdinei reklamai: patrauklus savęs pateikimas klientams

Banerių kūrimas – tai paslauga, kuri naudinga kiekvienam, kuris naudoja Google Ads. Jie ne tik padeda pritraukti esamą auditoriją, bet ir kviečia kitus susipažinti su Jūsų pasiūlymais. Vizualiai pateikta reklama šiais laikais yra viena efektyviausių, tad kodėl nepabandžius banerių?

 

Kas yra baneris?

 

Tai internetiniame puslapyje patalpintas reklaminis skydelis, nukreipiantis į reklamuotojo puslapį. Baneris gali būti statiškas, animuotas arba video formatu, jo dizainas turi atkreipti lankytojo dėmesį, aiškiai komunikuoti žinutę ir skatinti vartotoją veikti. Baneriai pateikiami labiausiai lankomose puslapio vietose, ten, kur vartotojai atlieka daugiausiai veiksmų. Tai gali būti puslapio viršus, apačia arba šonas. O kartais baneriai integruojami ir į tekstą.

 

Kodėl banerių kūrimas yra naudingas verslui?

 

  • Baneriai teikia galimybę pasakoti apie savo prekės ženklą, naujienas ar akcijas vizualiai
  • Baneriai didina atpažįstamumą. Kuo daugiau kartų žmogus pamato banerį, tuo geriau įsimena prekės ženklą
  • Baneriai yra rodomi dažniau, o paspaudimų kainos mažesnės
  • Banerius galima rodyti tikslinguose puslapiuose arba naujai auditorijai, kuri dar nėra susipažinusi su Jūsų prekės ženklu
  • Puikiai tinka pakartotinei (remarketing) reklamai, pritraukti jau esamą auditoriją iš naujo

 

Mes siūlome

  • Statinių ir dinamiškų banerių kūrimas
  • Banerių adaptavimas pagal skirtingus dydžius
  • Banerių talpinimas ir administravimas

 

Kaip kuriami sėkmingi baneriai? Patarimai pradedantiesiems

 

Apgalvokite, ko siekiate

Banerių kūrimas gali turėti skirtingus tikslus: padidinti prekės ženklo žinomumą, pakeisti vartotojų požiūri į brand‘ą, supažindinti vartotojus su nauju produktu, informuoti apie naujienas ar kitus pasiūlymus. Ši žinutė turi atsispindėti baneriuose.

 

Talpinimo vieta

Kuriant banerį reikia apgalvoti, kurioje svetainės vietoje jis bus patalpintas. Pagal tai yra apsvarstoma rėmelio galimybė, jeigu svetainė yra labiau spalvinga arba balta, banerio dydis bei kiti aspektai. Svarbu išsirinkti tokią svetainės vietą, kurioje baneris nebus užgožtas kita informacija. 

 

Spalvų pasirinkimas

Spalvos padeda komunikuoti norimą žinutę. Žmogus apie produktą susidaro nuomonę per maždaug 90 sekundžių, didžioji dalis nuomonės suformuojama būtent per spalvas. Nors spalvos dažnai yra skonio reikalas, yra tam tikrų spalvų, kurios kelia kultūrines ar kitas asociacijas. Geriausia baneryje naudoti prekės ženklo spalvas.

 

Aukštos kokybės nuotraukos

Geriausia banerių kūrimui naudoti vektorinius failus, kurių kokybė neprastėja, kai keičiamas jų dydis. Jei kūrimui naudojamas rastrinis failas, svarbu, kad jis būtų nesuspaustas. Be to, aukštos kokybės nuotraukos banerių kūrimą paverčia lengvesniu, nes galima patogiai adaptuoti skirtingiems dydžiams.

 

Patrauklus tekstas

Banerių kūrimas – ne tik vizualų dėliojimas. Tekstas jame turėtų būti gerai perskaitomas, stilistiškai suderintas su fonu, trumpas ir aiškus. Jis toks bus tuo atveju, jei bus išgryninta reklamos žinutė. 

 

Patikėkite banerių kūrimą specialistams. Kodėl?

Google Ads platforma šiuo metu leidžia dviejų tipų banerius: įkeltus ir generuotus automatiškai. Automatiškai generuojami baneriai naudingi tuomet, kai turite daug produktų ir mažai laiko kurti naujiems baneriams. Tačiau kodėl banerių kūrimas ir įkėlimas yra daug naudingesnis?

 

Jūsų baneriai atrodys profesionaliai, patraukliai. Juose galite pateikti įvairią informaciją ne tik apie skirtingas paslaugas, bet ir apie pačią įmonę. Patrauklus banerio dizainas ir tinkama žinutė – tai kas padeda pritraukti klientus. Todėl banerių kūrimas specialistų rankose yra daug pranašesnis. Jums nereikės rūpintis banerių dydžiais, įkėlimų, adaptavimu – visa tai bus atlikta už Jus. 

Kitos paslaugos:

D.U.K.

Nuo dydžio, formato (animuotas ar statiškas), banerių serijų skaičiaus.

Baneriai gali nukreipti į bet kokius Jūsų svetainės puslapius, tačiau svarbu, kad baneryje esanti informacija atitiktų ir puslapį, į kurį pateks žmogus jį paspaudęs. Jeigu reklamuojate savo vieną produktą iš daugelio, geriausia, kad baneris vestų klientą būtent ten.

Populiariausi banerių dydžiai yra: 300×250, 336 x 280, 728 x 90, 300 x 600, 320 x 50. Tačiau yra ir daugiau galimų variantų. Tai priklauso nuo vietos, kur norite kad baneris atsidurtų.

Mus rekomenduoja paslaugos

UŽSIREGISTRUOKITE NEMOKAMAI KONSULTACIJAI

VARDAS
EL. PAŠTAS
TEL. NUMERIS
ŽINUTĖ